Sunday, June 14, 2009

食Q抢电话

今天去看梁静如的演唱会,“今天情人节演唱会”,竟然发生了一件比梁静如演唱会更精彩的事情:
我拿出我的电话,只不过是想要拍一张舞台的照片,就拿起手机,结果被那些“食Q"看到,就有两个走过来,一个向我伸手,因为我坐在楼梯旁边,我说这是电话,他还是不罢休,我就拿前给他看,他很
粗鲁地抢我的电话看了看,说:
“你敢说这不是相机?!”[他用很凶的语气说]
重点是,那真的是电话啊!我就按KEYPAD给他看,他没话说,他身后的同事说叫我不要拍。。。

真是悲哀
竟然相机和手机也分不清楚各位请注意,以后老师教书要专心,不然以后会分不清什么是相机,什么是手机!


这是我的手机,任何人看了都知道是手机,
只有那种与社会脱节,落后,从森林跑出来的人,才不知道!


我也知道为什么会经常有保安人员与歌迷发生冲突
因为
他们总是把留在家里



==================================================================
went for fish leong's concert just now, something funny happened:
i took out my phone to take a pic of the stage,
the security guards are quite straight today,
don't even allow camera in,
i din't bring any camera
but my phone.....
when i was taking the pic of the stage,
two guards came and stop me,
one of the guard ask me for my phone,
i told him it is a phone,
he still insist to have a look,
i bring nearer to him and show him,
he just grabbed my phone rudely!
and look at my phone and said,
" U DARE TO SAY THIS IS NOT A CAMERA?!"
[ANGER TONE]

then i show him the keypad,
he just kept quiet and the other guard behind him
just say don't record or take pic....

A SECURITY GUARD CANT EVEN DIFFERENTIATE CAMERA AND PHONE

WHAT A PITY



everyone saw my phone knew it is a phone,
except
somebody
from
JUNGLE
who are so
OUTDATED
think that it is a
CAMERA

No comments: